Ceasar Millan.... och mer.

Allt detta tjat om denna hundmänniska.....

Jag håller med om att han är imponerande i första intrycket.
Snabba lösningar på (för hundägarna) stora problem.
Människan väljer oftast enkelheten.

Men jag hoppas verkligen att de som ser programmen inte glömmer bort den stora skillnaden mellan Sverige och USA gällande hundhållningen.... samt att de hundar han jobbar med, är brutala problemhundar som behöver mycket träning.

Kollar man på Vovve.net ex... så finns det tre läger för dessa inlägg.
1. Millan avgudarna
2. De som ser och sållar ur
3. De som är totalt emot denna (i deras ögon) djurplågare

Inlägg som skrivs tjatas sönder... från alla håll. När argumenten för det ena och det andra är använda till max, så går de istället till personangrepp på den som skriver.
Om och om igen....
Kan man inte bara inse att alla tycker olika... ?

***

I dag är det ingen fotboll tack och lov.
Det har varit grymt trist, men samtidigt lite intressant att se Ryssland spela.
Äh... det är skönt att höra annat än fotbollskommentatorer i bakgrunden ;-)

***

Jag skulle vilja veta hur man får in Youtube filmer i bloggen... ngn som kan tala om det för mig?

***

Just det... måtten ja... Haha... som vanligt så är träning fruktansvärt peppande ... tills man ska genomföra det... baaahhhh....
Nä, dags för inmätning och dags träning... (buuuhuuu... kommer inte komma i säng tidigare idag för det... )

Ö. arm : 31,5 cm (och det är INTE muskler)
Byst : 92 cm (med bh... annars skulle det vara mindre då de skulle hänga nere vid midjan ;-)...)
Midja : 81 cm
Nedre höft : 108 cm (holy fuck! well... man kan ju säga att jag sitter bra...haha)
Lår : 62 cm

Hrm... skulle vilja ljuga lite här... men det vinner jag ju inte på. Skämmas kan jag göra istället om det itne är ngn skillnad om en vecka.
Notera. Jag ska träna... inte banta!
och någon bikini bild sätter jag INTE in... .... hahaha

... well... wish me luck....




**********

Kommentarer
Postat av: Emsan

Du kommer lyckas med det där, du brukar nå dina mål=)

Hoppas Ni hade en fin midsommar!



Vi kommer gärna och grillar nån dag=)



kramar

2008-06-24 @ 00:10:59
URL: http://www.msemsan.blogspot.com
Postat av: cina

Midsommar var super!



Självklart ska vi grilla!!!! Kramar

2008-06-24 @ 09:10:13
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0