Vilka unika personer det finns... hahaha!

Nu missade jag iofs själva händelsen i sig... och kanske lika bra det, med tanke på mitt humör och brist på tålamod idag... men syster berättade om en kund som kom in...
Kunden hade med sig ett våffeljärn ala 80 tal. Dvs riktigt gammalt och med ett märke som vi inte säljer.
Han erkänner att han inte vet om han köpt det hos oss eller inte.
Svaret på det var och är iofs NEJ. Det är itne köpt här.

När han nu skulle använda det hemma hos sina barnbarn så gick alla proppar i huset (duh... ) och han krävde att min syster skulle testa för att se vad som hände i en av våra kontakter här...

Sjävlklart så vägrade min syster det, då den inte ens är köpt här... och även om den hade varit det, så hade vi isf skickat in den på service med den beskrivning kunden gav.
Kunden gick härifrån, arg som ett bi, och gormade om dålig service pga att vi faktiskt sålde våffeljärn!
Same same eller... NOT!

Vilka unika personer det finns... Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0