Onsdag :-)

Grymt trött dag igår... man blir liksom inte direkt piggare av att bara stå och hänga i butiken.

Ser inte ut som det blir någon utställning heller.... Ska även ta Déville till veterinären för att kolla öronen och ögonen.... ser ut som om det är ögoninflammation igen... samt att han kliar sönder öronen....

11:48
Konterat, plockat varor... och nu står jag här utan kunder.
Glasögonen är dock med så huvudvärken slipper jag nog idag ;-)

**

 ...
* Censur *
Som tillägg till det säger jag bara... You r so NOT worth the satisfaction!

**

16:51
Lalalalalalalalala..... tiden tickar sakta på, och snart ska jag hem och baka tårtbotten :-)
(om jag inte somnar när jag kommer hem)

***

22:51

Nä... ngn tårtbotten blev det inte i dag... men jag är vaken ;-)

Hahaha... Déville fick boxerfnatt och flög upp i fåtöljen som i sin tur gled över halva vardagsrummet... snacka om fart ;-)

 

Godnatt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0