Negativitetspåverkan...

Wow ... det är inte lätt att försöka vara possitiv när det är så mycket negativt runt om ;-)

I dag är en sådan där dag när jag över lag är ganska så lack på allt.

Lack på saker som hänt (nu menar jag typ utbrändheten)
Arg på saker som jag skulle vilja skrika åt folk (men samtidigt inte tänker slösa energi på).
Arg på att det på vägen till jobbet var 3st traktorer på allmän väg som vägrade flytta på sig så man kom fram.
Arg på att det ska vara så jobbigt att få ett ok jobb.
Arg på att vissa människor kommer in och klagar på de mest patetiska sakerna.
Arg på att jag aldrig har ork nog att färdigställa tvättstugan (iofs är det faktiskt inte så långt kvar nu men ändå). 
Arg på att jag inte har semester.
Arg på att vara arg...

Arg arg arg arg... och nu har jag skrikigt av mig lite, så nu blir det nog bättre.

Tur att jag i dag står och jobbar med två glada och spralliga tjejer så det inte går att vara allt för arg... Inte utan en smil iaf... haha!

..... ÅH!... och arg på att jag inte kan gå på festen i helgen pga att jag jobbar..... :-( Får bli en annan gång då :-(

U sickos...
Jag har för den delen mött min överman (kvinna) i sjuklighet... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0