Minnen... hihi... fniss

Det var iofs ett par år sedan, men av någon anledning hade vi en dille på att snapsa VODKA KURANT.
Känns det igen? hehe
Kanske var det känslan av snabbt och intesivt.
Åldern har dock tagit ut sin rätt... inte många snapsar jag skulle klara av i dagsläget...
Fast kanske vi skulle testa, vännen... hihi... Den baksmällan vete iof 17 om jag önskar uppleva.. haha

SHOOOOT!!



Däremot är det ju väldans gott med Bacardi Apple... mmm... att smutta på när man sitter ute på altan och slappar...
(who does?)

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett mumma tips är

Barcardi med hallon smak och sedan sprite ( läsk ) Blir en super drink!



Och Aviy ( vet inte hur den stavas ) med tuttifrutti smak.

2008-07-19 @ 16:57:41
URL: http://lilltrollet34.blogg.se/
Postat av: Sussie

Bacardi melon håller jag mig till, hälde visst i mig typ en halv flaska i onsdags vet inte hur det gick till men trevligt var det.



Sköt om er kramisar

2008-07-22 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0