Hurra det är måndag!!!!!!

... och vem försöker jag lura?
De som har semester bryr sig säkert föga om att det är just måndag.... eller någon annan dag för den delen heller. Och de som skall åka till jobbet.... hurrar säkerligen inte alls för att det är måndag.

Dagens Citat:
Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting
Källa: 
Nalle Puh - A.A. Milne


I dag ska bli en underbart härlig dag!

To be continued.....

***************
13:06
Hungern börjar krypa sig inpå varenda syra attackerade hinna i magsäcken och jag känner mig faktiskt hungrig :-)
Kanske dags att käka lite... eller?
Alla "lunchare" som sitter här utanför... undrar hur många gånger de äter snuskmat i veckan... vissa kanske bara är här tillfälligt, men många av dem äter dagligen... "I know u"....
Själv känner jag mig väldigt tillfreds med att jag idag faktiskt har matlåda med mig. Inte någon festmåltid att hurra över direkt, men en matlåda :-) Alltid ngt!

Talade med lofi nyligen och han har tagit kidsen och dogsen ut på en långpromis i det varma härliga vädret (!) och lovade att han tänkte på mig som står här inne med stängda väggar utan möjlighet till solsken ;-)

Syrran och kånkarången kommer iaf och möter mig så jag kan få sällskap hem ;-)

I´ll be back... later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0