Ha ha ha ha...

You suckers!

Om man trodde att det skulle vara superenkelt... när man väl får veta det man önskar veta... och svaret dessutom är det man vill att det ska vara...
.. då ploppar ett likvärdigt erbjudande upp igen... Hur ska man då veta vad som är rätt eller fel?
Att välja är en svår sak....
Håller tummarna om att du väljer rätt.... I´m with u all the way!

13:39
Att tiden tickade på lite nu visste jag ju... jag är ju hungrig. Ska bli gott med mat sen ;-)
Ellenbellen är med halva fotbollslaget och äter lunch, och Berrabus har precis värmt sin 5 min låda... min tur kommer sen. Vill inte äta för tidigt så det känns som den enda "milstolpen" som finns här under dagen.

Men... vi har ännu inte löst något korsord. Så det finns ju saker att göra :-)

ler väldigt brett när en karl kommer ner med en sodastream.... för att byta patron... men han vet inte hur man gör, för han har tappat bort manualen.
Under tiden som jag skruvar ur patronen, kan jag inte låta bli att le....

En karl som inte kan skruva i en patron... hihihihii... svårt det där...


Kommentarer
Postat av: Nillo

Visst e det nice...Hihi

2008-07-08 @ 14:00:12
Postat av: Cina

jättenice :-)

2008-07-08 @ 14:52:14
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0