Finally!

Så fort jag fick veta att svägerskan skulle ha bebis, så hojtade jag till att våran utlånade spjälsäng skulle tillbaka.
När jag "lånat" ut den så hade jag faktiskt inte några restriktioner om att vi skulle ha tillbaka den... Men nu blev det tillökning i släkten och sängen fanns ju kvar hos de som lånat den.... Så jag bad om att få tillbaka den.
Till svar fick jag:
- "Visst, så fort vi har en ny säng till lilltjejen"
(öh... visst, inga problem... typ köp en ny nu då)

Månaderna gick, och vi bröt med detta paret pga saker som inträffat under en mycket lång tid (och ut hoppade djävulen likt en orm som ömsar skinn) och som ni läsare kanske gissat... så fick vi heller inte tillbaka någon säng.

Nu har jag dock läst om att en ny säng införskaffats till lilltjejen, och jag hoppas nu innerligt att vi får tillbaka spjälsängen i ett användbart skick innan svägerskan får sin bebis... vilket kan ske när som helst, men BF är 22a Juli.
Så vi får väl hålla tummarna om att det blir så :-)

Åh.. får svägerskan som hon vill, så blir det en Zigge :-)


Kommentarer
Postat av: Ellen

irriterande ! hoppas du får tillbaka sängen nu då !

2008-07-16 @ 17:35:35
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: cina

Yep.... jag hoppas på det :-)

2008-07-17 @ 01:24:45
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sängen som du sa att vi fick, finns kvar i brukbart skick. Och självklart skall ni få tillbaka den som du frågade om tidigare. Dock trodde jag att du skulle höra av dig närmare om när var hur - kanske att ni själva kunde hämta upp den då vi fick den. Men den kommer i dagarna.Trodde trots allt efter allt vi tidigare pratat om att vi kunde ta detta på ett bra sätt och inte via bloggen. Mitt misstag igen. Mvh// Freddi

2008-07-17 @ 09:48:18
Postat av: cina

mmm.... bad om sängen, fick svar att den kommer när den kommer.

Hämta, ne... lämnar man tillbaka ngt får man lämna det...

Bra sätt försvann med Abbes Kommentar i min blogg, som ni alla låtsas att ni inte sett, alt ignorerar vilket är ännu värre.

2008-07-17 @ 11:04:58
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut carina, absolut.

Jag står till grund för alla orättvisor och felaktigheter. Föreslår att du lägger ner, det börjar bli ganska tjatigt. Vi har gått vidare och jag föreslår att du gör detsamma.



mvh

abbe

2008-07-17 @ 11:27:54
Postat av: cina

Hrm... nu läser du ut ngt som inte finns. Jag bad om att få tillbaka sängen, blir återigen beskylld för saker och helt plötsligt kan jag inte gå vidare.



Allt från en liten säng som jag tidigare bett om, och som då inte skulle vara något problem att få tillbaka.. OOookey!



Om sängen nu får er att bete er så här... så behåll skiten då. Inte precis så att jag vill riskera att mina barn stöter ihop med dig Abbe.

Det är sängen inte värd.

2008-07-17 @ 11:37:54
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Abbe

Beskylld? Det finns ingen nu som beskyller dig för något alls. Du är för skön Carina. För skön.

Jag insisterar på att ni skall få tillbaks er säng och det kommer inte bli jag som levererar.



mvh

abbe

2008-07-17 @ 11:45:04
Postat av: cina

.... Bjuder på sista ordet.... enjoy!

2008-07-17 @ 11:50:43
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hånande är inte att lägga saker bakom sig Abbe!

Carina har lagt ner men vill endast ha sängen tebax!



Hur om inte via bloggen skulle hon framfört detta när hon som den "sjuka människa" hon var inte skulle ta kontakt med vare sig dig eller Din fam???

Lite nyfiken på din lösning!

Jag kan komma och hämta sängen!

073-7751168 kan vi komma i kväll????



2008-07-17 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0