Every now and then....

I bland kommer minnen över en och slår hårdare än en flodvåg... och man påminns om vad som är viktigt i livet.
Riktiga vänner...
... tack för påminnelsen... jag tjöt som en gnu....
 Dessvärre vet jag inte hur man lägger in filmer... så jag får länka till den i stället... lyssna på texten!!!

Låt

.. Det här är minnen för mig...

Every now and then
We find a special friend
Who never lets us down
Who understands it all
Reaches out each time you fall
You're the best friend that I've found
I know you can't stay
A part of you will never ever go away
Your heart will stay

* I'll make a wish for you
And hope it will come true
That life would just be kind
To such a gentle mind
If you lose your way
Think back on yesterday
Remember me this way
Remember me this way
Hmm........... this way

I don't need eyes to see
The love you bring to me
No matter where I go
And I know that you'll be there
Forever more apart of time, you're everywhere
I'll always cares
(Repeat *)

And I'll be right behind your shoulder watching you
I'll be standing by your side and all you do
And I won't ever leave
As long as you believe
You just believe
(Repeat *)


************

Såg just filmen om JUNO.... ni som inte sett den borde verkligen se den. Har inte varit intresserad förr... men idag såg jag ett inslag om den på "Oprah" och insåg att: HEY, den kanske är bra!
Så .. då var det gjort.
Bra var den, och jag rekomenderar den.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Halloj har hört att filmen ska vara braoch hon har ju fått en del priser bla på mtv galan för sin roll prestation.



Texten du skrev var klart tänkvärd, en sån man egentligen skulle dra ut och sätta på sin anslagstavla så man inte glömmer.



Kramar på er

2008-07-03 @ 00:35:04
Postat av: Elin

Jag är tjej som går stylistutbildningen i Uppsala.

I min blogg skriver jag allt om skönhet, foto & min vardag.

I bloggen visas även mycket kläder genom Dagens Outfit och annat.



Verkar det intressant? http://sooeet.blogg.se

2008-07-03 @ 17:54:03
URL: http://sooeet.blogg.se/
Postat av: Nillo

Vad e reklam?????

2008-07-03 @ 18:09:07
Postat av: Anonym

Texten e underbar:-)

Jo,de vill ha dig med på lördag:-)

2008-07-03 @ 18:11:29
Postat av: cina

Suz: Yep. So true! Och texten är klart ngt att dra ut och minnas. För mig innebär det en hel del minnen, goa sådana ;-)



Elin: Tack för info... dock är inte "girlicius" riktigt min grej, men ska kika in och se lite på fotobiten...



Nillo: Reklam... vaddå? Hajjar inte....



Anonym: Ok... Kanske kommer, kanske tar det en annan dag ;-) Vet ju hur jag blir annars... mycket vill ha mer och så blir jag jobbigt bakis dagen efter....



kram alla

2008-07-03 @ 18:16:42
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0