Det blev ...

Vaniljbullar, kanelbullar och sedan ngn Engelsk mördegskaka :-)
Jag kom hem till dukat bord med Tacos och sedan fika medans kidsen badade till 20
Niiiice!

Såg en rolig film i går.... ena tjejen där i var bara för skön. Hon sa en kommentar som jag blev förtjust i:
"If I could kill someone, just by thinking of them, you would be dead now!"
... men den var skön.
Länge sedan jag såg en film som innehöll nästan allt. Skratt och tårar ;-) och tårar av skratt. Men å andra sidan var det ju den perfekta kombinationen av skådisar oxå.

WHAT HAPPENS IN VEGAS, STAYS IN VEGAS
Rekomenderar den skarpt!

Vädret i dag verkar bli nice! Typ glödhett ute i morse när jag var ute med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Nillo

Ja tack..har ni möjlighet att fixa den så vill jag se den:-)

2008-07-20 @ 10:52:36
Postat av: Cinso

Yes, den har vi!

Lite vin och så kan jag titta på den en gång till... no probs!!



kraaaaamm!

2008-07-20 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0