Åh vilken härlig dag!

Men inte blev det någon bebis idag heller... men svägerskan är hyfsat rädd.
Jag försökte förklara för henne att det är bara att sära på benen så sköter sig resten av sig självt... ungefär som under produktionen, fast lite större ... liksom ;-)
Inte för att jag tror att det gjorde henne mindre rädd, men det gav henne ett leende på de rädda små läpparna ;-)

Idag har vi byggt massor, fått upp nästan hela väggen i tvättstugan.
Vill gärna ha det nice innan hela konkarongen kommer hit på torsdag... Mycket vill ha mer liksom, vi har hunnit så långt, och då kommer jag på fler puts saker som vi kan fixa till ;-)
Först var det middag... nu är det fler, och blir visst lite barnvänlig flerpersonsmiddag.
Hoppas på fint väder, så vi kan duka långbord efter trallen på baksidan vid poolen :-)

Nu ska jag plocka upp kidsen från badet, och göra dem redo för kväller... eller kväller och kväller... natt blir det nästan ;-) kl är ju iaf 22:30

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0