... suck!

- Claes Olsson har en dammsugare för endast 700:-.... vad är det som skiljer den från eran som kostar 1990:-?
- Eh... vad är det för dammsugare de har då (inte alla, men många vet ju om att det liksom finns olika märken, och olika kvalitet... men som sagt... inte alla)? Kan ju va att man får det man betalar för.... (och det kan vara så att det är ett pangerbjudande... who knows?)

Inser att jag missat lite i mina studier då jag faktiskt inte har koll på alla butiker i hela Centrumet, samt deras  sortiment.
Fy på mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låt gå för denna gången, men se till att det inte upprepas... :-)

/Limi

2008-12-17 @ 17:27:06
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: Nillo

Som du sade efter...fråga claes olsson vad som skiljer från våra ist!

2008-12-17 @ 18:18:48
Postat av: Daniel

Bara att fråga eller surfa sig fram, om man orkar göra det besväret!

2008-12-17 @ 20:04:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0