lördag...

... och dagen är fullsmäckad med julklappsinförskaffning och städning.....

I morse, innan ridningen, bakade jag en underbart god Tacopaj av resterna. Mums!!!

Snark!!!

Så vad ska man säga om årets Idol?
Njae, jag är ju ingen fanatiker, men då kidsen älskar det... så har jag liksom inget val.
Idoltävlingen i sig tycker jag tidigare har varit på väg mot sitt slut.
De enda som hade ngt bra i sig, var de som tog sig vidare.
Juryn har visserligen varit rolig med sina kommentarer, men vad har deras erfarenhet bidragit med?
När vinnaren sedan utsetts, har man knappt hört ett ljud om dem......

Juryn som varit i år hade jag först inga större förhoppningar på.... jag var helt övertygad om att det skulle vara sista året som det visades.
Men döm till min stora förvåning när det visar sig att dessa nya jurymedlemmar har betydligt mer internationell kompetens att kunna plocka ut de som är riktigt bra.
Många av de som gick vidare till fredagstävlingarna var riktigt bra artister.....
Men.... Kevin var helt... klart ... överlägset bäst!

Dessutom ... direktfinalen i Globen. Betydligt mycket bättre upplägg i år än förra året! Det var action och underhållning hela tiden, och enda skillnaden mellan direktsändning eller paus var att ljudkillen räknade ner :-)
Superbra!!

Hemma vid 23:30 och stupade slutligen i säng vid 01:00....




... han e riktigt bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0