Kan du....?

* Jag vill ha den där, den där och den där.... och så vill jag ha dem inslagna i paket, det ordnar du eller hur?!
(Kunden kikar ner på mig ovanför sina snobbiga läsglasögon)
- Absolut, jag tar betalt för dem.... men slå in dem i paket får du göra själv vid inslagningsdisken!

Kunden blir paff. Stirrar bara på mig.
Men vad ska jag göra?
Folk tror att jag automatiskt är expert på att slå in paket. Men det är jag inte.
De tror även att jag är  en sprudlandes, och hoppandes snorunge.... Men det är jag inte heller.
Jag är en klen 80-åring (kärring med rullator och käpp) i en 30-årings (+) kropp!
Jag klarar inte av att slå in paketen.

Men... hela den raddan orkar jag inte dra... utan jag stirrar bara tillbaka och låter dem tycka att jag är  en ickeserviceminded dryg  bitterfitta.
NEXT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0