fyi

... så drar BK sina soptunnor runt i centrumet som är fullt av folk.
Äckligt!

I går åt jag (vi) riktig "restaurang"mat. Hemma hos oss....
Vi bjöds på en utomordentlig smakupplevelse, som kittlade smaklökarna rejält.
Så enkelt, och så fruktansvärt gott!
Till det tog vi ett par glas rödvin :-) smaskens!
Tack P och T för god mat och en trevlig kväll!

I morgon är det den 8e. Den 10e börjar vi med ökade öppet tider.
Inser till min stora fasa, att det är dags att organisera julklapparna nu... vilka har vi till och vilka har vi inte till?
Min sista lediga helg innan jul är den helgen som kommer....

På fredag får jag dessutom veta om jag "går vidare" eller inte på det jobb jag sökte.... Hoppas hoppas.....

Kommentarer
Postat av: DD

Håller tummarna för dig!!!



*kram*



2008-12-08 @ 16:24:56
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0