Final i kväll!

Pga mina barns enorma fanatism ang denna tävling, och pga att möjligheterna finns, så skall vi då i kväll på final. Tidigare fredagar har M gått själv med Emilia, men nu ska vi alltså då gå hela familjen.
(uäk, människor och obekväma stolar - men underbar tid tillsammans med familjen.)
Kolla.... vi kanske syns på tv ;-)

Kidsen blev eld och lågor när de fick höra att de personligen ska få lämna över en sak till alla deltagare (utom finalisterna).

Chattat med mor som berättade att även fars sida lider av reumatism. U-B gick igenom precis samma som jag.
Problemet jag har.... är att jag egentligen är alldeles för ung för att ha de här problemen, därför tror inte läkarna på mig, och de gör det så brutalt att de ens inte vill göra enkla tester.
Men med vetskapen om vad som finns i släkten, smärtan och alla motgångar pga detta..... så FAN om jag ska ge upp även denna gång!
HELL NO!

Drömmen om att åldras på en gård omringad av djur och hårt jobb är borta. Icke genomförbar.
Why me?

Om jag bara EN gång... ett tillfälle... kunde få föra över smärtan och de motgångar jag ständigt stöter på... till de som inte tror mig.
Känn själva!

Äh...nog med depp idag... dags att se till det roliga och underbara jag har istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0