Ahhhhh......

Spänner ryggen, sträcker på armarna och sträcker ut hela mig så varenda kota knackar och varenda sena sprätter!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GODMORGON!!!

pssst... det är fredag idag :-)

Jag måste säga att jag är uppe förvånandsvärt tidigt idag.... för att vara en ledig dag.
Fullt övertygad om att kidsens snor istället bosatt sig hos mig i min näsa, så är jag ännu mer förvånad.
Misstänker dock att det kan ha att göra med att jag Vabbade igår. Heldag.

Pigg fram tills jag satte mig i soffan efter middagen....
Middagen som bestod av tacos, och till efterrätt bakade jag en kladdkaka medans kidsen var i badet, som vi sedan åt med lite vaniljglass till. Mums!
(måste säga att de har blivit extremt duktiga på att acceptera att vi inte får äta vad som helst och hur mycket som helst. Att det är lite, men njutbart som gäller).

Efter middagen, och när kidsen lagt sig hade jag som planer att dega in i Fablekoma igen. Men kroppen hade andra planer och jag somnade 5 sec efter att jag lagt mig.
Det var den kvällen det.
De som känner mig, VET att jag inte somnar i soffan om jag inte är helt utmattad.
Vab och frustration över att inte kunna göra det jag vill......

Idag ska jag ner till centrum och kika lite efter kläder som Milis kan ha i kväll..... och så måste jag till apoteket och hämta ut någon form av smärtstillande tabletter i mildrare format så jag klarar av helgen.
Finns ingen som helst tid att ligga och "tycka synd" om sig själv utan dags att gilla läget och gå vidare.
... gå vidare...
... gå vidare...
... gå vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0