Ytterligare en dag, ytterligare ett inlägg :-)

Artikel

Med dagens första upprörande läsning, fastnade mina ögon för denna artikel.
Det är så hemskt!!!

För övrigt flyter dagen på. Uppe lite tidigare i dag.. .haha... men lika bedövad i skallen som igår. Denna gång beror det dock inte på att jag är "väck" utan enbart på en sådan simpel sak som trötthet.
Pga den långa härliga sovmorgonen.... så kunde jag ju inte sova direkt.

Nu sitter jag här och slurpar i mig en goood jordgubbsmoothie och funderar på om jag ska börja med pillet i relaxen, eller om jag ska sätta igång med framsidans ogräs :-)

seee ya!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch va hemskt men tyvärr relativt vanligt även om det inte märks i samhället men vi som är jobbar och jobbat inom vården vet.

2008-08-15 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0