Yes, då var det dags...

.. Dagens första "riktiga" inlägg.
Det går lite saktare än vanligt då jag måste räkna med mitt handikapp (plåster på fingret, precis vid gångjärnet).
Som alltid (ok inte RIKTIGT alltid) så vill jag att allt ska gå snabbt (undantagen behöver jag nog inte  ens nämna) så detta plåster stör mig en aning.

Det är så irro, att sprätta kartonger.
Nageln gick sönder (ok, den hade pajjat tids nog iaf) och fick ett skär sår av något.
AV VAD??? jag höll på med kartonger! Säg inte att jag lyckades sticka in kniven i handen....
... jobbigt att vara så hård som jag är (?) .. sticka en kniv i handen utan att känna. SUPERMAMMAN!

Jag hoppas verkligen innerst inne, att den största händelsen idag inte blir att nageln gick.
Då kommer jag automatiskt känna hur den blonda blekningen tar över allt, läppar (talking about the face - cirkelrörelse med handen) och bröst putar ut.. och skinkmusklerna börjar existera och reser sig 10 cm från sin nuvarande possition - and I become a barbiebimbo!!
Nej... att min nagel gick sönder är inte hela världen... bara en händelse ;-) rather die än att bli en shoppingbimbo (fick jag det sagt oxå).

Annars kan jag även skriva om det köttiga rinniga (rinner inte nu, men kanske börjar göra om det blir infekterat... rinner av var) såret jag fick på fingret.
Något skar visserligen ett jämt och fint hack, likt en skalpell som skurits med van hand i en nyligen avliden kropp.
Vad vill jag ha sagt med det?
Alla som har koll vet ju att en döing inte blöder, och det kom inget blod :-)
... eller så kan jag bara erkänna att det var ett litet litet skärsår och ta tillbaka min självutnämna titel som supermamma... :-( Aja... kul så länge det varade iaf.

Nu tror jag att jag måste, för att få lite lite cash, jobba lite... kunderna står och stirrar lite konstigt på mig och jag misstänker att det är för att de typ vill ha service eller ngt.
Eh.. man får vad man betalar för, och inte fan har de betalat än!!
Jag är ingen jävla hora, jag är en säljare som inte säljer ;-) HAHAHAHAHA!!

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Haha! Skönt inlägg! Och sköna kommentarer! Du får gärna fortsätta, jag vill veta allt om sinnessjuka kvinnor. Du verkar veta en hel del..

2008-08-25 @ 12:22:48
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Jag anade nästan det. Du har ingen lillasyster som är lika galen som du ;)

2008-08-25 @ 12:26:10
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Cina

sv: Jag har praktiskt taget doktorerat i ämnet (var tvungen efter allt tjafs om att lära känna sig själv).. hahaha

2008-08-25 @ 12:26:14
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Bäzz 2

Någon som testat kuddtricket på riktigt? funderar på att göra det ikväll...

2008-08-25 @ 12:43:03
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0