Varför...

kommer det sig att röven är extra tung vissa dagar? Stor har den alltid varit, men det är ju poröst och lättviktigt.... Men idag...
Den vill inte resa sig från stolen och sitter praktiskt taget fastklistrad (attack superlim - gel varianten) under långa perioder.

kl är nu 13:03 och under korta instanser av tiden idag har jag lyckats dammsuga (har nytt munstycke och ny påse så nu suger den jättebra, Matte var oxå nöjd), plocka lite tvätt, varit ute kortis med hundarna och rökt två cigg... kanske tre, kommer inte ihåg - minnet är ju inte direkt det starkaste och kraftigaste jag har.

Som alla vet, så har jag två hjärnceller... (hänvisar till historien som jag lade in i går... eller var det i morse... kommer inte ihåg) ... en som sitter i rullstol utan armar, och en som agerar assistent.
Den ena funkar inte utan den andra... Om den rullstolsbundne inte vill rulla.... så springer den andra omkring hysteriskt och gör inte så mycket nytta då heller.
Just nu har den rullstolsbundne somnat och trillat ur rullstolen, och den andre springer omkring med rullstolen. All energi går som vanligt till att skjuta på, och den första sover.
Så det blir inte så mycket vettigt gjort just nu.

5e sep blir av iaf.
Syrran räddade situationen (som alltid) därav min ohumoristiska sentimenaliesdkgfdjhadkjgha.... (jävla ord) buhu buhu tillstånd.

Well I´m back. På så bra humör just nu att jag kanske t o m skall lossa arslet och gå och ta mig en dusch.... Eller så skjuter jag på det och bygger klart i relaxen.
Som alla vet även på denna front, så är det ju jag som är karln i detta hus - på alla sätt och vis.



MattePatte var så fin när han åkte på kick off idag..... så fin att jag var tvungen att märka honom.
Så jag Ollade hans byxor. Fast jag har inget Ollon.
Han blev inte så glad, för han skulle precis åka.
Men jag känner mig väldigt nöjd för den revirmarkeringen.
(ingen bild)
Jag tröstade honom med:
-"Du kan ju alltid skylla på Déville"

Kommentarer
Postat av: DD

OLLADE??? tur det inte fanns bildbevis...jag tror inte jag vill ha den bilden på näthinnan ;D



Apropå den rosa tingesten....jag tror den är rätt mjuk i toppen (eller hoppas det iaf)



2008-08-29 @ 22:43:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ähhh fy fan syster e precis sådana saker en bror inte vill läsa...

2008-09-01 @ 11:31:53
Postat av: Cina

Haaha... jag tror att det är dags för bror att vänja sig vid hur jag är. Men det är ju inte lätt, du har ju bara haft 26 år på dig ;-)

2008-09-01 @ 11:58:24
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0