Uteplatsen...

Just det... glömde att jag tog bilder på vår uteplats och lite spindlar igår :-)


Kommentarer
Postat av: Larissa

ska du också ha det? :)

2008-08-08 @ 12:32:49
URL: http://larissao.blogg.se/
Postat av: Mari

Man tackar...

Fast det är klart att jag som många andra tycker om kläder, fast det är inte det bästa som finns. Jag blir arg på min pappa när han säger att jag ska få så mycket fastän jag inte vill, när han samtidigt säger att vi inte kan slösa pengar pga den nuvarande ekonomiska situationen. Min pappa brukar för det mesta ha bra hand med pengar, men han vill köpa saker till mig för att han tror att jag blir gladare då. Vilket är jobbigt.



Själv har jag inga pengar, jag har 100 spänn och det räcker till mat någon dag. Försökte själv spara till något ett tag. Men det är inte lätt när det är svårt.

2008-08-08 @ 13:01:19
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0