Usch...

Vilken total ide torka jag har när det gäller att skriva. Så mycket annat att göra hela tiden så när jag väl ska sätta mig ner och skriva så är allt borta....
Så jag skriver väl bara ner de orden som pluppar upp vart efter som....

Vi har funnit en ny stuga nu, ska på visning den 23e augusti. Det blir mycket den dagen... Oliwer kalas (om vi inte ska ta det på söndag)... morsan fyller år och visning.
Som synes så verkar det som att denna fastighet skulle bli perfekt för vårt projekt. Dock inte riktigt i det område vi hoppats på men vi gick ju bet på den marken.

Den här helgen och ledigheten bara försvann.... 4 dagar... schwooop! Nu är Mattes semester slut, och han börjar sitt "nya" i morgon :-)
Förhoppningsvis kommer behovet för att anställa oxå öka nu när semestrarna är slut.. så det blir lite mer jobb att söka.

HELVETE.... JÄVLA NAGLAR!!! DE ÄR SÅ LÅNGA ATT JAG KNAPPT KAN SKRIVA!!!!

Undrar när det var våra vänner skulle åka till Venezuela.... Läste i tidningen om att det är smitta hos indianerna (urbefolkningen) som ev kommer från vampyrfladdermöss....




Så.... inga skogsvandringar tack ;-)

Ja... det blev ju lite text iaf :-) hehe...
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0