Tredje inlägget för idag...

2 tim och 20 min kvar....
dricker min 5e kopp espresso....
chattat med min kära ett x antal gånger....
pillat ur all skit som var under naglarna...
lyssnat på syrran som meckar med retur....
ätit min superba matlåda.....
Kommit fram till att om vi redan nu hade stugan, så hade utbudet av "vuxenlekar" varit betydligt större än vad det är idag... skulle vilja se .......................

***

Där blev det då en kundpaus, och mitt minne räckte inte till att komma ihåg vad det var jag skulle skriva om. Så... den sista meningen kan jag alltså inte avsluta då ;-)


Mannen som är i... hrm... annat land, har sagt att han ska kolla efter Bacardi Razz åt mig! Yeeeahh!

Efter att ha kört hela sommaren på apple, så kan det ju vara läge att variera lite ;-)

Såg en 3e smak på systemet oxå, men kommer inte ihåg vilken...


smutt smutt


Kanske skulle vara gott att hacka lite äppelbitar i drinken om man ska köra apple igen... måste testa ;-)


Kommentarer
Postat av: Nillo

Ang lekar:du snacka om limbo med vatten....lyssnade inte riktigt:-)

Vi köpte en bacardi vatten melon..kan det varit den du såg på systemet?????????

2008-08-20 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0