Snart........

Kommer ett inlägg om vad jag haft för mig de senaste dagarna.... så snart jag nattat barnen.... :-)

***

Näääää..... orkar inte. Skriver i morgon i stället. Är så trött att ögonen håller på att gå i kors ;-)

***

Joooo... ok då! skriver lite kortfattat så kan jag berätta mer i morgon sen....

I Fredags kom då syster och bror med sina respektive familjer... Vi åt, drack och spelade "med andra ord". Skit kul!! Efter en stund får syrran ett mess från Anki, som vill att vi kommer med ut.... och då vi är ganska så sugna själva så hakar vi självklart på ;-)
Emma bangade, men med tanke på hur hon mådde... febrig och dann så har vi full förståelse för det. David och hon skjutsade iaf oss dit.

Vi dansade, fnissade och snackade gojja tills vi somnade. Jag hade så kul!!

Idag har dagen varit lite seg, och trött.... men annars ok.
Vi var bjudna på middag i Vaxholm... shit vilken villa de skaffat sig alltså!! Resarö. Niiiice!!
Kidsen lekte, och pga vädret så fick vi vara inne... annars hade vi kunnat njuta av deras härliga tomt. En annan gång!!
Den tidiga hemgången sträckte sig iaf till 22..... blir så när man har skoj....
Det är ju bara 1 dag kvar tills kidsen börjar på fritids igen.

Så ... nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Nillo

Gud vad det var skoj,dock inte när man ville ta en paus och syster kommer och vill ta ett bloss och slänger den-vi skulle ju dansa inte röka...pust!!!

Massor av god mat blev det med!!!

2008-08-10 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0