Segt trött...

Då är man inne i en trött period igen. Tröttare än vanligt alltså.
När jag "normalt" beskriver mig själv så är jag en väldigt trött person... Men när det kommer till en trött period, så är det inte bara så att ögonen går i kors, utan jag får nästan söka efter dem inne i skallen.
Inget vill fungera.
Och när ögonen sen väl kommit på plats, så vägrar de att jobba med skärpa.
Så nu sitter jag här och försöker vända och vrida på huvudet så jag kan se ngt, och det är ganska jobbigt.

När jag vrider på huvudet låter det som grus i nacken. John Blund var nog oxå trött när han jobbade i natt, och måste ha tappat säcken med sömnsand i min nacke.
Eftersom det är magisk sand så letar den ju sig in i skelettet och sprider sig med blodet.
Måste vara därför jag är så trött, och så grusig i nacken.

Nej, det här var jobbigt... skulle behöva band som håller fast ögonen, samt glasögon som flaskbottnar för att kunna se utan suddö.

Och....hade skum dröm i natt.

Nämnde jag att vi köpt en sommarstuga? 3 hus på tomten och en gräsmatta på 5200 kvm... nämnde jag det??

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Haha! Först och främst, bra kommentar på "Sexgummistövlar" sedan: Great minds think alike ey? Jag skrev också ett inlägg om trötthet oberoende av ditt. Nice! Alla lider av höstdeppighet och trötthet tydligen.

2008-08-28 @ 09:34:53
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Därav det paradoxala. Jag är pigg när jag har sovit lite och inte tvärtom.

2008-08-28 @ 09:37:36
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Nillo

Syster ,oh syster....trött som vanligt:-)

Kan ju lägga dig ett par tim innan du börjar..jag e redan här!!!!

2008-08-28 @ 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0