Onsdagens andra inlägg...

Då har det kommit till den punkten att jag känner att det är dags att skriva lite igen.
Fast egentligen har jag inget att skriva, men har inte heller något att göra så jag skriver som tidsfördriv.

Förhoppningsvis tar det lite tid innan jag lyckas publicera, pga kunder i butiken... men har jag otur, vill de inte få min tid att gå fortare genom att få något förklarat. 
Mina förklaringar kanske inte är de bästa, men det vet de ju inte om när de frågar... hihi. 

MattePatte käkar sallad idag, på PizzaHut (säger han) och själv ska jag äta hans gudomliga..... pastasås från igår ;-)

"Hänget" jag har när jag står här och skriver, är inte det bästa för ryggen... och det känns. Inge vidare bekvämt att stå här och skriva... så jag kanske ska gå och kika lite på tv och se om det är ngt av intresse där ..... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0