Min make

har talat om mig i dag....
"Det är därför jag gifte mig med henne, min alldeles egna psycho bitch "

***

Whhhhaaaaaaaaöööööööö!!!!!!!!
Emilia har ju kalas på lördag. Shit å fuck! snark! Det har jag nästan helt förträngt.
Fast det hade ju kunnat vara värre.
Det hade kunnat vara Ollan.
Han och hans polare är sååååå vilda! Det är för att de är pojkar. Karlar måste prova allt under sin uppväxt för annars vet de inte att det är så.
En kvinna däremot... (sträcker på mig, tar ur snodden ur håret och skakar loss mitt svall. Tar snodden och råkar vrida på huvudet i samma veva .... ok, dags att raka stubben under armarna) är lugnare.

Milis skall ha tjejmiddag (11 st) och de ska tita på film.
Under tiden 19 - 22 ska jag väl klara av och bygga ihop något av starwars lego skeppen som Ollan kraschat. Dvs... Ollan och jag ska ha en bygga lego kväll och tjejerna får sköta sig själva ;-)

Nej, nu är det dags för frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Nillo

go matte!!!!!

2008-08-28 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0