Kaffe med sump... Godmorgon Sverige!

Idag var det mycket jobbigt att gå upp från den sköna mjuka sängen. Den är så varm, så go och alldeles... alldeles underbar!
När jag ligger där skulle jag kunna skita i allt runt om. Bara sova. Ingenting är viktigt.
(kan även vara därför det är glapp i väckarklockan)
Jag kan ärligt säga: I don´t give a shit!!!

Sen kommer verkligheten i kapp mig.
Ibland i form av boxerläppar, som tillhör en mycket stor svart boxer, och som parkerat sig på varsin sida om mitt ansikte (läpparna alltså).
Blött... och en aningen slemmigt.
Värst är det om han hunnit ner en vända och käkat lite... kanske druckit lite vatten, som fortfarande sipprar från läpparna (tills de landar i mitt face).
Skulle han mot all förmodan dyka på min käre make i stället så är jag inte räddad för det.
Då ligger läderpiskan i lä, och har bytits ut mot en okontrollerbar, viftande, hård sak med hårstrån på.
Ibland enbart av det faktum att jag har ngt som kallas ansvar (kommer över mig i bland) och borde se till att mina barn inte drabbas av stressmage och bajsproblem pga mina utdragna mornar....
Om ingen boxer landar på mig, och om ansvaret för barn och jobb inte existerar en morgon.... så ligger jag kvar.

Ja, för jag är en person som stressar genom allt. Därför är det så skönt precis innan jag vaknar.
När allt är lugnt och harmoniskt (innan djävulen kommer med sina läppar).


Åhhhhh... snart sätter budgivningen igång igen..... jobbigt det här!




- Idag ska vi tala om hästar. Men inte vilka hästar som helst utan floudhästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0