... hrm....

"Ät som vanligt - gå ner i vikt"
Suck... dag ut och dag in samma sak. - ignore!

"Tuff gång bränner fett"
Meeeeen.... jag går! Men det producerar mer än jag avverkar, OK!!! - Fortfarande ignore!!!

"409 kilo - då stannade hjärtat"
Nähäää... det menar du inte - ignore!!

"Modeller ska tävla i bantning"
Wow. Sen när blev det en nyhet? - ignore!!

"Sofie: Så fixar jag formen"
ääöööööhhhhhh............. klart du måste, du är ju modefreak ju! - Trycker desperat på ignore knappen.

"Kickstarta din höst"
..... jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte...... - knappen är trasig.

"Så äter du, och så tränar du"
Äter gör jag, tränar... faaaan jag jobbar ju på det. Get off my back! - knappen fortf trasig.

"Gå ner 5 kilo på fyra veckor"
.. nu är jag deppig snart, och glassen smakar inte längre så gott - .....

"Svullen, spänd och uppblåst?"
Va faen, sitter de här i rummet eller????

"Gå med i viktklubben NU!"
Neeeeeej!
Förtvivlat kastar jag skålen i väggen och går och hämtar de där jävla hantlarna!!!.... FAAN, aldrig får man vara ifred!!

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!

Och den här ni!! Jag bjuder på den:

(looki looki no hands)

Yes this is me! Vikt då 103 kilo! Bom!!!
hahahahaha
När jag känner mig deppig, som över rubrikerna i tidningen... då tar jag fram den här bilden, behöver jag säga att den får mig på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Nillo

En gång var du större än mig:-)

2008-08-26 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0