Hemskheter...

I min panna, eller rättare sagt, vid sidan om min panna, på vänstra näsryggen,  så har det uppkommit en stor, svullen, röd böld.
Denna böld är skrämmande lik en inombordsfinne... och alla som haft en vet att sådana gör mycket ont att pilla på
(som typ klämma).
Trots vetskapen om detta, så ska jag ju självklart på den och pilla... eller faktiskt ännu värre... jag försöker mig på att klämma denna jävel eftersom belysningen på toaletten verkligen visar allt i porväg  mycket tydligt (som viss belysning gör).
Då kan jag faktiskt inte låta bli. Men jag önskar jag hade...

Nu värker hela mitt huvud, i en fruktansvärd smärta som börjar mellan ögonen, och det känns som om jag har fått en liknande spark som Taekwondo domaren fick. Bara att jag fick den mellan ögonen och han på läppen.

Ont gör det iaf.

Kommentarer
Postat av: Nillo

Eftersom jag då arbetar med siss så kan jag lova att det e verkligen en krater.....

Lyser som ett stoppljus...blink..blink*

2008-08-27 @ 15:04:27
Postat av: Cin

Tack syrran.

Tvivlade dock på att det behövdes en tydligare förklaring, trodde inte ens det gick att förklara tydligare. Hrmf, men självklart finner du en väg... morr morr klös klös

2008-08-27 @ 15:34:00
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0