Har ni tänkt på en sak....

Aik leder med 2 -1 mot Chammarby...
om man slutar kolla nu, så spelar resultatet inte så stor roll, förutom att jag i min lilla värld kan gå omkring helt övertygad om att Aik alltid vinner ;-) och jag kan fortfarande springa omkring som en riktig sportwannabe (förutom att jag inte vill "be a wannabe") och reta alla bajjare i min omkrets (det är iaf skoj, för de blir så sura).
Detta utan att ha sett eller följt med hur matchen gått.

Det måste ju var just därför alla mina inlägg idag.
Jag kom på det!!!!!!!
Normala fall, så kan det vara så att det är väldigt lugnt på jobbet... och när jag kommer hem pallar jag inte skriva mer (pallar = orkar) för att jag är alldeles för upptagen med att trakassera min käre make med alla tankar i stället.
(han brukar sova efter 5 min, men det hindrar mig inte från att prata)
Nu är det ju så, som jag skrivit i kanske 9 av mina 10 inlägg att han är inne på matchen, och jag sitter här i min ensamhet... framför datan... hehe... och skriver....och skriver... och eh... skriver....

(det är någon som joddlar på tv. Måste vara Kicki Danielsson.... Yes, it was... dags att byta grej kanske... )


Kommentarer
Postat av: Nillo

Sorry,uppgifterna e att det blev 2-2 dock:-)

2008-08-26 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0