Fredag! Ledig

Idag är det inget jobb som gäller.. vilket är ganska så nice.
Somnade vid 8 på soffan igår (känns i nacken idag) och fick inte så mycket gjort... haha.. Åt iaf en grym middag på köttlimpa, potatis och sås som min käre make gjort....
Nu får han ju sluta.... han gör allt. Nu känner jag mig lite åtsidosatt när han dessutom gör det så bra.. hahahaha.

Idag är det då dags för blodprov på Ollan. Tidigare har det alltid varit enormt problem att få ta proverna.... och jag vet inte hur det går idag... men om det inte går, så kommer vi få åka in till karolinska; Astrid Lindgrens barnmottagning.

Sen ska vi i kväll och gratta Sandro som fyller... hrm... 23 år.

Oliwer var nöjd över sin födelsedag och sin present. Han har cyklat runt så länge han kunde igår. Han är så glad över cykeln. Idag är det lugnt, men sedan kommer han grattas både lördag och söndag.

Gammelmormor Ina är väldigt väldigt dålig. Efter 105 år börjar nu kroppen ge upp... misstänker att det blir en tripp till finland....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att vara ledig :)

2008-08-22 @ 09:20:03
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0