Förstår verkligen inte...

... Det är fullkommligt orimligt!
Man KAN inte äta kakan och ha den kvar.
Enkelt. Simpelt och fullständigt logiskt.
Då får man köpa nya kakor helt enkelt!

Oavsett hur många gånger jag än försökt, så försvinner kakan om jag äter av den.
Så det är lika bra att vårda den kakan jag har och inte förstöra eller äta av den.
Inget att gråta över utan bara att inse att det är det egna ätandet som gjort att kakan försvann.... Liksom inte kakans fel att den åts upp....




Idag fyller Marco, alias Shrek, år!
HIPP HIPP HURRA MANNEN!




- Det är väldigt mycket barn skrik här... och det börjar nu efter 3 timmar bli GANSKA så olidligt!!!
Herregud föräldrar! Få tyst på era gaphalsar eller åk hem!!!
Kanske kan det faktiskt vara så att ungarna era INTE uppskattar shoppingen lika mycket som er...

Har kikat runt lite på alla shopping siter då jag söker efter en ny uppsättning byxor som rymmer och täcker hela min bakdel.
Dessa byxor skulle då ersätta de byxor jag har hemma. Jag talar om de som har hål i sig... hål som uppkommit genom frenetiskt gnuggande mot motsatta sidan (låret) och trådarna i tyget har pressats till sitt yttersta... för att tillslut ge efter och spricka upp och skapa ett litet, växande hål.
Pga viss oträning, så är det - likt en växt som söker ljus - just i detta hål allt "överflödigt" väller ut och söker syre.
M a o ... nya, hela byxor är vad jag söker.

Fann en del som jag skall införskaffa :-) Samt att kidsen behöver lite nya byxor tills skolan börjar oxå. Stövlar och regnkläderna måste ses över ...
JAG ska faktiskt skaffa mig ett par stövlar nu med!! Måste ha det nu när jag faktiskt har en hund som uppskattar regnet inte direkt att få det på sig, men att studsa runt i varenda vattenpöl som bildas e himla kul!

Oj... kunder i butiken! Kors i taket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0