Dött...

Räknade spelen i hyllan. Nice collection I must say! Jag kanske skulle sälja den och köpa ngt kul ....

Fann iaf harry potter spelet till min son, som han ville spela.
Den sista som spelade det var jag, och jag vill mig minnas att jag fastnat och därför inte orkat spela mer....
5 min (min son talar inte engelska) in i spelet så har ungen löst det! Borde säga tack, men som många spelare vet... så är det inte direkt de orden man tänker på när man får på nöten sådär... av en sjuåring.

hrm.... kanske borde sätta på Oblivion åt honom... haha. Ne. Jag vet vad som måste göras där. Byta karraktär.

Tonight. Matte hedrar AIK med sin blotta närvaro under vinsten (bajjen.. vinna... näääää).

... sorry, blev en liten paus där när jag skulle hjälpa Ollan med spelet.

och hoppsan hejsan, nu var klockan snart nannatime för kidsen :-)

Kommentarer
Postat av: Nillo

Vart lika 2-2 Hahaha....

2008-08-26 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0