Dagens outfit.

HAHAHAHAHA
Nej, ni måste trott att jag fuckat ur helt!
JAG
Lägga ut dagens outfit... skulle inte tro det.
Men jag kan lägga in en bild på mina skor.



Det enda kvinnliga på dessa (nej, ingen klack) är att de är rosa... mest svart (hallå, det är jag) men lite rosa.

Till detta har jag då kläder.
Kläder av tyg. Lite sömmar oxå som någon har satt dit.
Eftersom det är jobb i dag så blir valet ... svarta byssor... svart skjorta
Smink... nä ... orka... inte idag. Kliar bara....
Jag har trosor, räcker inte det? Det är kvinnligt.
BH oxå, men inte för att det är ett snyggt klädesplagg, utan mer för att jag ska slippa få smällar i knäna när jag går...

Nu kom jag faktiskt på en sak.
Tidigare tal om pungsvett.
Tjejer kan oxå.....
Nu talar jag inte om de små 14is tuttarna som ligger så perfekt i brösthållaren - som finns där enbart för syns skull - och inte heller om de fake 14is pattarna (jag vill ha)- som är en större variant av de äkta 14 tuttarna.
Nu talar jag om riktiga bröst!!
De som funkar och ändrar storlek vart eftersom (tjejer med stora bröst som bantar får tubsockor med vårta. Har de tur kan det se ut som en tennisboll är i... men vanligast utan)
De skapar en form av pungsvett.... fast det är bröst svett.....
Så... tjejer kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0