Citat från vänner som jag känner...

" You slut, you bitch, u whoooooooore!!!!" - Nej, det var faktiskt itne till mig... det är ett talesätt.

" Bry dig inte om henne, hon är född elak" - den ultimata klassikern

Eller min käre systers frustration över att jag totalvägrar bli bjuden på sprit på krogen, dvs av manliga homosapiens (främlingar). Enda aneldningen till att ta emot en drink från en manlig homosapiens är om jag skall använda den på en annan manlig homosapiens genom att höja glaset över hans huvud och vicka på det.

Kommentarer
Postat av: Nillo

Frustrationer innebar gratis dryck,hoppades på att kunna utnyttja det när vi var tillsammans:-)..men NOT!

Pissed off på att killen ens hade mage att närma sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-26 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0