Lööördag!

Jobb idag igen. Trodde det skulle bli superlungt, men sedan insåg jag att det är helg efter löning och som det ser ut på folkmängden, så regnar det oxå (föga troligt) för folk har verkligen invaderat TC.

Träffade på Emilias och Oliwers Rektor idag... och hon berättade att skolan fått dåligt omdöme ... vilket förvånar mig enormt då skolan faktiskt tillhör den lilla skaran av skolor som fortfarande är bra. Bevisligen så har iaf inte föräldrar som är nöjda, skickat in sina svar... då svarsantalet var mycket lågt... och de som inte gillade vissa saker har svarat. Resultatet som blir då, är ju självklart dåligt.
Hur ska jag kunna assistera i att göra det bättre samt få fram information till de föräldrar som inte kan engagera sig (sådana som jag)?

*****************

Mycket funderingar... Budet gick inte igenom, men det var nog gissat så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0